Profylaxe, včasná reakce a 24 hodinové dohledové centrum

Pracují-li vaši zaměstnanci či kolegové na více než 10 počítačích, nebo máte rozsáhlou pobočkovou síť, skládající se z klasických PC a serverů nabízíme náš produkt POP (Profylaktická Ochrana Počítačů), jež spočívá v dlouhodobém sledování stavu HW a SW všech počítačů, serverů, switchů, telefonů a dalších IT produktů.

Ze všech výše zmíněných zařízení se stahují anonymizovaná a navíc i šifrovaná data o stavu počítače (zaplněnost HDD či RAM, vytížení CPU, počet přenesených dat na síťových kartách, dostupnost zařízení v síti, dostupnost služeb serverů – http, ftp, ntp, media, teplota v PC, zatížení vCPU, zatížení virtuálních serverů a jejich reálného HW apod.)

Snadná implementace v síti

Obvykle dodáváme dva druhy systému POP (Profylaktická Ochrana Počítačů). Systém s centrálním dohledem nad celým IT zázemím společnosti s případným celorepublikovým zásahem IT specialistů pro rychlé řešení všech typů závad – POP Complete. Nebo systém pro monitoring vlastními zaměstnanci IT oddělení – POP Simple.

Výhody nabízených řešení

POP Complete – řešíme za vás celý monitoring včetně reakcí na nastalé situace. Dohledové centrum je k dispozici 24 hodin denně. Díky technikům po celé ČR jsem schopni zajistit servis do několika hodin. (Praha, Beroun, Brno, České Budějovice, Kolín, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Plzeň, Strakonice, Tábor)

POP Simple – případné výpadky jsou reportovány na e-mail a formou SMS na mobilní telefon. O zásah se postarají zaměstnanci IT oddělní dané společnosti.

Včas znamená s minimem škod

Na všechny události, které se stanou je obsluha náležitě upozorněna a to pomocí e-mailu, SMS zprávy či telefonickým hovorem z našeho dohledového centra.

Hlídáme, i když všichni spí

Jak již bylo zmíněno, nabízíme dohledové centrum, které je v provozu 24 hodin denně a školení technici okamžitě dokáží řešit nastalé problémy, informovat IT techniky v terénu či alarmovat kompetentního zaměstnance.